Moda PR’ında Kilit İsimlerle Çalışmanın Moda Endüstrisine Faydası

12 Ağustos 2020
Posted in BLOG
12 Ağustos 2020 kingdomistanbul

Bir moda halkla ilişkiler uzmanı için en önemli işlerden biri, moda dergilerinin editörleri, dijital web siteleri, influencerlar, ünlüler ve modeller ile iyi ilişkiler kurmaktan geçer. Moda editörleri ve stilistlerle ilişkiler geliştirmek PR uzmanının sorumluluğundadır ve moda şirketleri, moda PR uzmanlarının bu iş ilişkilerinden yararlanarak markanın hedef kitleye en kısa sürede ulaşmasını beklemektedir. Moda dergileri yeni bir koleksiyon ya da marka tanıttığında uzman trend belirleyicileri ile koleksiyonun cazibesini etkili bir şekilde medyaya sunarız. Yeni markalar, var oldukları kimse tarafından bilinmiyorsa başarılı olamazlar. Bu nedenle, Moda PR’ının bir yönü, genellikle güçlü sosyal medya takipçileri olan ünlülere, influencerlara ve modellere yeni trendi tanıttırmaktır. Bir ünlü belli bir parçayı giydiğinde halk, moda dergileri ve sosyal medya aracılığıyla bunu öğrenir ve onu ister.